Sunday 22 January 2012

BOOM

Hi,Assalamualaikum :) okey cukup lama kan aku tak update blog nie..busy lah katakan :) oh yeah i got lots of homework to do and i hate it okey. nak forever 14 boleh tak? haihh sengsara betul sejak jadi PMR victim nie.school,tuition...homework and ughhh like omg stress! hanya mampu bersabar je la.okey tutup cerita. actually aku saja gedik nak bagi tau yang blog nie telah dikemaskinikan..haa baru puas sikik hati aku tak semak sangat mata memandang..kalau tak sebelum nie macam serabut gila kan dan hati aku kata macam awesome sikik buat blog yang simple mimple nie, hati aku lah yang kata hewhew..so yeah macam dah takde idea..feel so sleepy toninght okey bye sushi ;) oh yeah tomorrow me have go to school, nak decorate kelas ;P okey bye.

1 comment:

  1. xpa teruskan la hidup awak.But you are still 14 la hahahahha

    ReplyDelete